نادية من مصر

Photos Arab girls, Arab girls, girls image, images


هاى انا نادية للتعارف الجاد

 

25 التعليقات:

abo anas يقول...

هاي انا من الشرقية السعودية رقمي 966508314983

Unknown يقول...

هاااااااى انا جيمي من مصر ممكن نتعرف دا الايميل jimmy_gamal619@yahoo.com ودا الرقم للتعارف 01062085945

Falcon1974 يقول...

I'm Wissam from lebanon & I'm in Kuwait now contact me on wissam_attwi@yahoo.com

Unknown يقول...

انا ميدو من القاهره رقمي 01225637960

llllllllllllllllllllllllllllllll يقول...

هاى ممكن نتعرف انا جاد جدا وابحث عن فتاة لاتزوجها وهذا الايميل تبعى geyad1111@yahoo.com

ابن مصر يقول...

انا محمد من مصر تليفونى 01277411264

Unknown يقول...

ده رقمى لو انتى جريئة كفاية 01098259418

Unknown يقول...

من بين مشاعر لم تكتب.....
وكاتب لم يشعر....
ومن نبض قلب قد يعشــــــــــق ،،
وعشــــق على أزمات الحياة لم يصبـــــــــر
تتوه الكلمات فى غياهب الذكريات ،،
وتمـــــوت داخلنـــــا الأمنيـــــــات ،،
ويتوقف الإحســــاس بالنبضـــــات ،،
ولا ندرى كيف نحيــــا من جديــــــــــــد ؟ لو ممكن01276953104

Unknown يقول...

الـقُـلوب الـتـي تـغـسـلـهـا الـدُّمـوع .....
لا يـتـراكـم عـلـيـهـا الـصَّـدأ .....
الـصـادقـون فـي عـواطـفـهـم .....
... لا يُـبـالـون بـالـمـظـاهـر .....
الـحـيـاه تُـحـب مـن يُـحـبـهـا .....
والـتَّـعـاطُـف أسـاس الأخـلاق .....
والـصِّـدق لُـغـة الـتَّـفـاهُـم
الـسِّـيـره الـحـسـنـة كـشـجـرة الـزيـتـون .....
لا تـنـمـو سـريـعـاً .....
ولـكـنـهـا تـعـيـش طـويـلاً

Unknown يقول...

تعالى ياروحى لو محتاجه وهتلاقى عندى متعه لكل حاجه واعرفى ان امتع ما فى الدنيا اكل اللحم وركوب اللحم على اللحم ودخول اللحم فى اللحم نفسى ادلعك والعك وامتعك واطفى نااااار كسك ال مولعك زوبرى مشتاء يرتاح بين احضان شفرات كسك الحراء اميلfnanzopre@yahoo.com 01010866094

hazem ahmed يقول...

hazemaldeenahmed@yahoo.com

Unknown يقول...

هاي ناديه.. أنا حازم من جده.. وباجي مصر كثير.. ممكن نتعرف

Unknown يقول...

اللة عليكى انا مهندس منفصل ودة اميلى zibconcheat@yahoo.com

Unknown يقول...

Ahmed ay Lev yow

kh26 يقول...

انا خالد
khkh2266@yahoo.com
khkh2266@hotmail.com
رقمى
01278921244

سعود يقول...

مساء الخير على كل الاصدقاء

سعود يقول...

ممكن اتعرف بفتاة للصداقه الجادة

Unknown يقول...

01122992090

خالد يقول...

ممكن اتعرف بفتاة للصداقه الجادة

خالد يقول...

نادية ممكن نتعرف

Unknown يقول...

عايز واحدة تكون مزه بجد من القاهرة نقضي مع بعض أحلي الأوقات
xman4125@gmail.com

Unknown يقول...

هاي انا ملاوان من اليمن

غير معرف يقول...

جميلة جدا01019973317

Unknown يقول...

عارف ان كثير من النساء من تحترق شوقا ومن تتالم من حرقه شهوتها ومن تتوجع وتبكى وكثير من النساء من تتمنى ان تخرج شهواتها وانت تفرغها ولكن يمنعها خوفها او خجلها فهذا ليس مبررا وليس عزرا فهنيئا لكى يا من تحترقين فانا موجود وتحت امرك وبكل سريه تامة اعملى اضافة او كلمينى 01023456227

Unknown يقول...

مهندس شاب ووسيم من القاهرة ارجو التعرف علي سيدة ناضجة من القاهرة اتصلي 01010652667

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Free Web Hosting
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...